grapplinglab.jpg

The Grappling Lab

The Grappling Lab er en kampsportsklub i Åbyhøj, Aarhus som udbyder Brasiliansk Jiu Jitsu, grappling og brydning.

Klubben tilbyder et bred udvalg af træningstider og hold, så du har mulighed for at træne hver dag - plus morgentræninger!

Vi har en stærk gruppe af erfarne og dygtige trænere som står klar til at hjælpe dig i gang og vi tilbyder et udfordrende, sjovt og trygt træningsmiljø der er åbent for alle.

vaerdier.jpg

Værdier i klubben

The Grappling Lab er en klub med et stærkt fællesskab og et stort fokus på sammenhold og fælles værdier.

På måtterne er alle lige, uanset køn, alder eller oprindelse. Vi behandler hinanden med respekt og det sociale fællesskab fylder meget, både på og udenfor måtterne.

Vigtigst af alt, så handler det om at vi skal have det sjovt. Vores træningsstil tager udganspunkt i mottoet “keep it playfull”.
Så selvom vi kan gå hårdt til hinanden på måtterne, så er det med et smil på læben og en legende tilgang.

seminarer_events.jpg

Seminarer og events

I The Grappling Lab ønsker vi løbende at få nye input udefra for at udvikle os og for at holde det tekniske niveau i top. Derfor inviterer vi løbende en bred vifte af dygtige danske og udenlandske gæsteinstruktører til klubben for at afholde seminarer.

Derudover afholder klubben også et væld af sociale events for medlemmerne, som fester, udflugter og åbne træninger, hvor vi inviterer folk fra andre klubber på besøg til at træne med os.

Movement_Method.jpg

Movement Method

The Grappling Lab er en del af et større træningscenter, som er drevet af vores kollegaer hos Movement Method, der bl.a. tilbyder hold med funktionel træning, styrke og løft, movement, yoga, OCR og TRX.

I centret finder du også deres lækre fitness faciliterer med stort OCR rig, vægte, kettlebells, måtteområder, cardio maskiner og meget andet.

Ud over alt dette byder centret også på en stærkt gruppe af personlige trænere og en fysioterapeut.

Adgang til Movement Methods hold og faciliteter kan tilkøbes med Grappling Lab abonnement til favorabel pris.